Award voor familiebedrijf Westland Kaas Groep

 In Innovatie

Familiebedrijven doen het goed bij awards. Westland Kaas Groep is niet alleen genomineerd voor de Familiebedrijven Award 2014, het familiebedrijf gaat er ook met de Nationale TV SuccesAward 2013 vandoor.

De prestigieuze Nationale TV-SuccesAward 2013 is uitgereikt aan de oer-Hollandse Westland Kaas Groep, bekend van de populaire merken Old Amsterdam en Maaslander. Juryvoorzitter Michaël van Straalen van MKB Nederland roemde het succesvolle familiebedrijf voor haar innovatieve bedrijfsvoering tijdens de recente Awardshow-opnamen voor het zakelijke RTL7-programma De Succesfactor.

Hoogtepunt
‘Een enorme eer voor onze onderneming, een hoogtepunt in onze rijke historie’, aldus Henny Westland, CEO van Westland Kaas Groep dat al sinds 1936 een familiebedrijf is. “Van generatie op generatie spelen we al met onze kazen in op wat consumenten beweegt, vanuit een gezonde Hollandse handelsgeest. De Nationale TV SuccesAward is een bewijs dat we nog altijd voorop lopen in de markt.”

Authentiek familiebedrijf
Sylvester Eijffinger, jurylid en hoogleraar Financiële Economie aan de Universiteit van Tilburg, vindt Westland Kaas Groep een perfect voorbeeld van een authentiek familiebedrijf dat haar traditionele historische waarden als durf, innovatiekracht en ondernemerschap sinds 1936 continu behouden heeft. “Het familiebedrijf heeft dit goed vertaald naar een succesvolle en maatschappelijk verantwoorde strategie, marketingformule en productontwikkeling. Dat boeit en bindt consumenten in ruim 70 landen. Het goed inleven in de kaasliefhebber en het ondernemerschap leidt tot uitstekende resultaten. Het bedrijf heeft bovendien oog voor duurzaamheid en mensen, zoals blijkt uit het CO2-beleid en het Familiefonds voor maatschappelijk sociale activiteiten.’

Recommended Posts