Dag van het Familiebedrijf op Landgoed Nyenrode

 In Innovatie

Vandaag vindt de Dag van het Familiebedrijf voor de zeventiende keer plaats. Dit jaar staat het thema ‘marketing bij familiebedrijven’ centraal.

De dag wordt georganiseerd door Baker Tilly Berk, ING, NPM Capital en Nyenrode Business Universiteit en vindt plaats op Landgoed Nyenrode.

Met het kiezen van het thema ‘marketing bij familiebedrijven’ willen de organiserende partijen familiebedrijven graag stimuleren naar de toekomst kijken. Zeker nu de economie aan trekt. Deze tijd brengt ondernemers namelijk de mogelijkheid tot het werven van nieuwe klanten en het herpositioneren van hun bedrijf.

Invulling
“De Dag van het familiebedrijf is een evenement voor en door ondernemers van familiebedrijven. Wij vragen ondernemers om hun verhaal te vertellen: wat is de kracht van het familiebedrijf en in hoeverre maken familiebedrijven gebruik van deze kracht in hun externe communicatie en marketing?”, aldus Marjanne Poppen, hoofd Marketing & Communicatie van Baker Tilly Berk. De rol die het accountants- en advieskantoor speelt in de organisatie van het evenement is naar eigen zeggen vooral faciliterend. Het programma bestaat voor een groot deel uit presentaties en workshops die verzorgd worden door familiebedrijven, zoals onder andere beddenproducent Auping, schoenenmerk Van Bommel en Familiebedrijf van het Jaar 2015 Koninklijke De Heus. Ook hoogleraar Roberto Flören, verbonden aan de leerstoel Familiebedrijven en Bedrijfsoverdracht aan de Nyenrode Business Universiteit, zal aanwezig zijn om een presentatie over zijn onderzoek naar marketing bij familiebedrijven te verzorgen.

Meer informatie over deze dag is hier te vinden.

Recommended Posts
Bonbon Napoleon