Fambizz sluit samenwerking met George Magazine

 In Finance, Privé & Vermogen

In navolging van Nu.nl (NUzakelijk) is Fambizz een samenwerking aangegaan met George Magazine. Daarmee hebben we er een ‘papieren’ broertje bij gekregen, dat aansluit bij ons podium en de belevingswereld van onze lezers.

Aan het magazine George is onlosmakelijk de naam van de Kennedy’s verbonden. In de Verenigde Staten opgericht door de tragisch om het leven gekomen JFK Jr., verdween de titel na zijn overlijden van het toneel. De Nederlandse uitgeverij Paint it Blue Magazines heeft de formule sinds 2006 nieuw leven ingeblazen.

Om trots op te zijn
George staat ook in de Nederlandse opzet voor stijl en klasse. Het magazine brengt achtergrondverhalen, diepte-interviews, modereportages en stijl gecombineerd met een journalistieke uitstraling. Niet zelden – en steeds vaker – is de hoofdrol in de verhalen in George weggelegd voor ondernemers die een (familie)bedrijf lieten uitgroeien tot iets prachtigs om trots op te zijn.

Familievermogens
Die trots, daar vinden we elkaar. Want onze familiebedrijven, daar mogen we trots op zijn. En dat geldt zeker ook voor de bestuurders van deze bedrijven. George is bedoeld voor de moderne man die geïnteresseerd is in stijl en politiek, maar ook in carrière en geldzaken. Denk aan beleggen, vermogensbeheer en private banking – iets wat onlosmakelijk verbonden is met de vele familievermogens die ons land telt.

Recent Posts