Familiebedrijf Albert Heijn speelt in op de ramadan

 In Innovatie

Zaandam – Supermarktketen Albert Heijn heeft tijdens de ramadan in diverse winkels een speciaal ramadan-display staan. Dat meldt Distrifood op zijn website.

De display staat vier weken lang in 140 Albert Heijn supermarkten die gevestigd zijn in buurten waar het Suikerfeest gevierd wordt. “Het assortiment moet wel aansluiten op de wensen van de buurt, dus we gaan het niet landelijk uitrollen”, zegt AH-woordvoerder Dagna Hoogkamer.

Nieuwe producten
Onder het motto ‘Alles voor de ramadan. Gewoon bij Albert Heijn’ presenteert het familiebedrijf zeventien nieuwe producten. Vorig jaar had de supermarktketen ook al een assortiment voor de ramadan en het Suikerfeest, maar werd er niet speciaal aandacht aan besteedt.

Assortiment
Het assortiment in de display bestaat onder meer uit gedroogd fruit zoals dadels, abrikozen en vijgen. Ook typische Turkse lekkernijen als baklava zijn te vinden in de prominent geplaatste display.

Recommended Posts