Familiebedrijf Hooghoudt geeft uitleg aan liefhebbers

 In Innovatie

Groningen – Inhoud voorop, dat lijkt het nieuwe statement van distilleerderij Hooghoudt. Het familiebedrijf vertelt liefhebbers sinds kort meer over de totstandkoming van haar producten.

Om de nieuw aanpak zichtbaar te maken, is het oude logo vervangen door een nieuw exemplaar. De presentatie ervan vond plaats op de Grote Markt van Groningen, weet de Groninger Internet Courant. Aan de derde en vierde generatie van het familiebedrijf was het de eer om het nieuwe Hooghoudt-logo te onthullen. “Een volgende stap in de rijke geschiedenis van de distilleerderij”, aldus Hooghoudt.

Het verhaal
Ook de flessen van het familiebedrijf, dat volgend jaar 125 jaar bestaat, hebben een make-over ondergaan. Die flessen zullen opnieuw het verhaal van het familiebedrijf vertellen. “Onze jenevers en andere Hooghoudt dranken zijn bijzondere producten met 100 procent natuurlijke ingrediënten. Wij willen liefhebbers graag meer vertellen over de samenstelling van onze dranken en over hoe wij al sinds 1888 smaken vangen in alcohol”, zegt directeur Arno Donkersloot.

De nieuwe flessen liggen vanaf deze maand in de winkels. Daarbij komt Hooghoudt ook met een aantal nieuwe dranken, waaronder bijzondere jenevers.

Recommended Posts