Familiebedrijf Jumbo gaat samenwerken met 24Kitchen

 In Innovatie

Veghel – Supermarktketen Jumbo gaat een samenwerking aan met de digitale televisiezender 24Kitchen. Er wordt op de zender onder andere gekookt met producten van Jumbo.

Vanaf maandag 4 februari gaat het gezicht van 24Kitchen, Rudolph van Veen, maaltijden bereiden met producten van het familiebedrijf Jumbo. In de programma’s ‘De Makkelijke Maaltijd’ en ‘Rudolph’s Bakery’ laat de chefkok zien aan de kijkers dat koken voor iedereen is weggelegd. Jumbo is niet alleen te zien op de zender die 24 uur per dag actief is, maar ook op de andere media-uitingen van 24Kitchen.

Samenwerking
Jumbo gaat onder andere reclame maken voor 24Kitchen op de website, in het tijdschrift en op de supermarktvloer. Colette Cloosterman-Van Eerd, directeur Formule en Marketing bij Jumbo geeft aan dat het familiebedrijf veel waarde hecht aan gezond en lekker eten voor een betaalbare prijs. “Dit sluit goed aan bij 24Kitchen. De zender geeft informatie over gezond eten kopen en koken”, zegt de directeur tegen AGF. “De samenwerking zal onze klanten bovendien inspireren om een keuze te maken uit ons diepe en brede assortiment.”

Recommended Posts