Familiebedrijf Rebel’s winnaar Klantgerichtsheidsprijs

 In Innovatie

Huizen – Het tweehonderd jaar oude familiebedrijf ‘Rebel’s begrafenisonderneming’ uit Huizen heeft de ‘Klantgerichtheidsprijs 2012’ in de wacht gesleept.

Het doel van de ‘Klantgerichtheidsprijs 2012’, een initiatief van DOOR Training & Coaching, is het verbeteren van de klantgerichtheid in Nederland. Rebel’s begrafenisonderneming liet ruim duizend geselecteerde bedrijven achter zich.

Perfecte details
Het juryrapport omschreef het familiebedrijf als volgt: “Werkzaam in een groeimarkt, in een branche waar kwaliteit met het ‘BGNU Keurmerk Uitvaartzorg’ centraal staat, neemt de concurrentie met de dag toe. Uitblinken is dan mogelijk door de details perfect te doen. Vanaf het eerste contact tot en met de steun en begeleiding na de uitvaart. Één worden met de klant en dat in enkele dagen tijd, is de uitdaging.”

Succesvol familiebedrijf
“Een prachtprijs dankzij het team. Een topprestatie, omdat in de eerste drie ronden anoniem werd gemeten. Dit is het succes van een echt familiebedrijf”, reageerde algemeen directeur Mijndert Rebel op Dichtbij.nl.

Recommended Posts