Van der Valk start met Valkmobile

 In Innovatie

Vianen – Familiebedrijf en hotelketen Van der Valk gaat mobiele telefonie aanbieden aan het mkb. Het nieuwe abonnement zal Valkmobile gaan heten.

Van der Valk is binnenkort, naast hotel- en restaurantketen, ook leverancier van mobiel bellen. Speciaal voor zakelijke klanten start Van der Valk met Valkmobile. Dit doet de keten in samenwerking met provider en familiebedrijf Intercity Zakelijk. Dit meldt Intercity Zakelijk op haar website.

Klantvriendelijkheid
Valkmobile is gericht op het mkb en zzp. Hiermee gaat Van der Valk de concurrentie aan met veel andere providers, zoals Telfort en KPN, die ook zakelijke telefonie aanbieden. Het verschil tussen Valkmobile en andere zakelijke providers zit vooral in de klantvriendelijkheid, zo stelt Gert Jan van der Valk in een nieuwsbericht van Intercity Zakelijk. “Valkmobile is de eerste mobiele leverancier voor zakelijk Nederland die service en gastvrijheid voorop stelt”, aldus Van der Valk. “Als onze gast het op prijs stelt, maken we zelfs een afspraak en komen we bij hem langs om zijn mobiele abonnementen met hem te bespreken. Ook als het om een klein aantal gaat. Probeer dat maar eens bij de grote mobiele telefoonbedrijven voor elkaar te krijgen. Dat lukt je nooit.”

Band tussen familiebedrijven
Martien van der Valk Senior richtte in 1939 Van der Valk op. Het bedrijf is nu nog steeds in handen van de familie Van der Valk. Intercity Zakelijk bestaat sinds 1994 en zowel de oprichter als zijn zoon werken nog in het bedrijf. “Wij doen al jaren zaken met Van der Valk”, vertelt Nick Buckley, managing director van Intercity Zakelijk, in het nieuwsbericht. “We zijn beiden familiebedrijven en ondernemers. Dat schept een band.”

Doorstart Valkmobile
Van der Valk sluit op 22 december het eerste mobiele nummer aan op Valkmobile. Begin januari is het officiële startschot in twee Van der Valk-hotels in Amersfoort en Vught.

Recommended Posts
Comments
  • Mobiele Telefonie

    Heel goeie zet van Van der Valk. Kan een goede uitkomst worden voor MKB-ers en ZZP-ers. Ben best benieuwd hoe dit uitgerold wordt.
    Voor onze klanten zijn wij ook steeds op zoek naar passende oplossingen op het gebied van mobiele telefonie. Hier wordt er dan niet alleen gelet op kostenefficientie, maar zoals hier wordt aangehaald: de klantenservice.
    Dus deze zal ik wel op de voet volgen.